......:::::::Bossat-forum::::::.......
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Best Partners:WwW.Dj-Meni.tK

ForumForum  PortalliPortalli  GalleryGallery  KėrkoKėrko  Latest imagesLatest images  RegjistrohuRegjistrohu  identifikimiidentifikimi    

nje menyr e re per te shkarkuar video nga youtube

Shko poshtė 
AutoriMesazh
hatchet
Administrator
Administrator
hatchet

Numri i postimeve : 204
Poenat Nga Postimi : 159910
Aotoriteti Nga Postimet : 0
Registration date : 10/09/2007

nje menyr e re per te shkarkuar video nga youtube Empty
MesazhTitulli: nje menyr e re per te shkarkuar video nga youtube   nje menyr e re per te shkarkuar video nga youtube EmptySat May 16, 2009 11:39 am

Pershendetje per te gjith Antart e nderuar kete metod te re per te shkarkuar Video nga YouTube.com/de etj ja ka mundesuar valamala dhe nuk eshte kopjuar nga as nje Forum Shqiptar ne jemi ta paret ne kete postim....Smile

Ky eshte Tutorial Per te shkarkuar Video nga YouTube nga Metoda mae re dhe ma e let ne bot.

Spari hyni ne wwwvixy.net mandej vepron siq ne fotot ma posht.

This image has been resized. Click this bar to view the full image. The original image is sized 782x521 and weights 64KB.

This image has been resized. Click this bar to view the full image. The original image is sized 872x487 and weights 61KB.

This image has been resized. Click this bar to view the full image. The original image is sized 861x443 and weights 48KB.

This image has been resized. Click this bar to view the full image. The original image is sized 859x443 and weights 56KB.

This image has been resized. Click this bar to view the full image. The original image is sized 859x392 and weights 58KB.

This image has been resized. Click this bar to view the full image. The original image is sized 892x318 and weights 26KB.

This image has been resized. Click this bar to view the full image. The original image is sized 781x429 and weights 49KB
Mbrapsht nė krye Shko poshtė
http://www.lirigzon-gashi.tk

nje menyr e re per te shkarkuar video nga youtube
Mbrapsht nė krye 
Faqja 1 e 1